دانلود آهنگ سینا درخشنده هوای عشق

 

Haamim_Zendegi_Kardam
Farzad_Farokh_Shahkareh_Khoda

 

دانلود آهنگ سینا درخشنده هوای عشق

 

دانلود آهنگ سینا درخشنده هوای عشق

بپوش بارونی تو حالم میدونی تو گیج عطر این هوام
موهات رو شونه هات آخ که میمیرم برات
تو این بارون به جز تو من چی میخوام
دوست دارم دیوونم کردی ولی دوست دارم
واسه خوبیته که بهت حس دارم من که ماهمو تنها نمیذارم
دوست دارم دیوونم کردی ولی دوست دارم
واسه خوبیته که بهت حس دارم من که ماهمو تنها نمیذارم دوست دارم

با تو بارون واسه من اتفاق عاشقونه است
وقتی بارون میزنه آدم فقط پی یه شونه است
با یه حال عاشقونه میزنیم بیرون دوتایی
نم نم بارون دلم رو پیش تو کرده هوایی کرده هوایی
دوست دارم دیوونم کردی ولی دوست دارم
واسه خوبیته که بهت حس دارم من که ماهمو تنها نمیذارم
دوست دارم دیوونم کردی ولی دوست دارم
واسه خوبیته که بهت حس دارم من که ماهمو تنها نمیذارم دوست دارم
♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

 


آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

.:

.

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: